torsdag, september 02, 2010

Det här kanske också var en vanlig dag för er?


Ja ni förstår va? För här var det då verkligen inte en vanlig dag! Dino fick vara hos farmor sin ikväll - fast inte så länge, men ändå, första gången! Mamma hans hade hundkurs, och Pappa hans jobbade. Och det gick ju finemang det med. Han var så välskött!

I övrigt har vi mammafikat. Jag övertalade dom andra att nästa gång är det fika hos mig! Mest för att jag har bakat en hel massa - och kommer ingen snart och äter av det, kanske jag hugger in. Jag har inte bättre karaktär. Jag skulle vilja lämna bort det, och hämta det igen - lagom till att jag behöver det.

Jag har handlat nya träningskläder. Kan ju inte gå på Friskvårds i mina sunkiga mjukisbyxor. Dom är alldeles fläckiga, och JAG vet att det är målarfärg. Men vad hjälper det? För alla andra skulle det kunna vara vadsomhelst. Och det känns inte riktigt hundra att går fram till alla jag träffar för att upplysa dom om att det är målarfärg. Men nu är det kirrat. Och ja...det blir nog inte mer spännande än så (jag skulle kanska skaka fram mer roliga nyheter, men jag är trött och frusen - och längtar efter att krypa mer hos mina pojkar...)
Over and out.

2 kommentarer:

Elin sa...

Ja, visst är det jobbigt! När man äntligen har kommit så långt så att man kommer iväg på ett träningspass så får man skämmas för man har på sig en gammal uttvättad BureIF tröja. Hade ingen aning om hur uppsnofsad man måste vara för att smälta in!

Dino är en riktig gladskit! Pussa han från faster!!!

Sara sa...

TACK Elin :) Precis så är det, tror det var bättre förr - då hade ju alla såna där kläder på sig! Jag skickade vidare pussen, och han skickade en slemmig en tillbaka! Och han vart bara mer gladskit av den! Hoppas ni har det bra alla! Kram!