söndag, september 12, 2010

Han ser så stor ut när han har jeans och huvtröjor. Därför älskar jag blå pymmar med inbyggda tossor - då blir han min lilla bebbe igen.

Undrar om dom görs i vuxenstorlekar? Då kan han alltid vara min bebis. Min stackars mobbade bebis i och för sig, men ändå.

Just nu ligger han och sussar sött. Och kanske drömmer han om underverk, kanske om babysimmet imorgon. Jag vet att jag kommer att drömma om babysimmet. Jag var så nöjd sist, att fastän det kändes som att min hjärna var jello - så hade jag kommit ihåg allt. Tills jag kom hem och upptäckte att badkläderna var borta. Så förhoppningsvis finns dom i en "kvarglömt-låda" imorgon. Eller så kommer ni att se typ 12 st mammor och pappor kommar utspringade ur Eddahallen vid 14.30 imorgon. Skrikandes. Sedan kommer förmodligen larmet att gå. Polisen kommer att komma med den lilla bussen och dom stora vapnen. Och jag kommer att stå ensam kvar inne i relaxavdelningen - och undra över vad som hände. Naken. Jag kommer att stå där naken. (Så håll tummarna för badkläderna.)

Over and out.

Inga kommentarer: