söndag, september 12, 2010

Statisitik generellt, men vad folk har googlat för att komma hit framför allt.


En del saker är rätt förståeliga. Rent utav uppenbara skulle man kunna säga. Är lite road av att Google tycker att vi är en "nudist-family". Och jag tycker synd om den stackare som har bestämt sig för att kontakta Beroendeenheten, googlar det, och kommer hit. Det, om något skulle väl kunna motivera ett fortsatt missbruk.
Men.
Det bästa tycker jag är den person som sitter hemma. Så sur. Så bitter. Så otroligt sugen på att googla "saker som var bättre förr". Får man upp en lista då typ? 1. Ungdomar var mer artiga. 2. Även om dom inte var det, dog dom tidigt i kolare. 3. Det fanns mycket mindre tv-kanaler, alltså var man mindre kräsen.... Eller liknande. Sedan kan den personen sitta och nicka, och känna igen sig samtidigt som han eller hon surt muttrar. Och så kanske det känns bättre efter? Ja, vad vet jag. Jag tycker att det är ganska bra NU. Och är spänd på vad framtiden har åt mig.
Over and out.

Inga kommentarer: