torsdag, september 23, 2010

Jag börjar vara virrigare än virrigast. Undrar var det beror på?

Jag glömde mina badkläder på babysimmet, första gången. Andra gången tog jag igen dom, men när jag skulle iväg sist hade jag hunnit lägga bort dom.

När jag gick ut genom dörren hos Malin efter att ha mammafikat förra torsdagen, berättade jag just om att jag alltid glömmer saker. Kom hem. Upptäckte att jag glömt jackan (och plånboka) där. For på hundkurs, åkte sedan och hämtade jackan. For på kalas dagen efter - och glömde jackan där (tror jag, Ida? Har jag min jacka hos er?).

Och nu hade jag glömt bort att det är mammafika idag. Och något mer. Jag har glömt något mer. Men jag vet inte vad. Jag vet bara att det var något viktigt den 23:e. Och jag var rätt säker på att det var BVC. Men. Det är typ två veckor bort. Något annat är det...(måste börja använda min kalender...)

Och jag for igår. Måste bara berätta det. Jag testade Body Combat. Och det var så roligt, och jobbigt. Hade en nära döden upplevelse, tittade då på klockan och den var 8 minuter över 7. Men jag längtar redan till nästa gång!

Over and out.

Inga kommentarer: