lördag, september 11, 2010

Hundkurs igår. Och vi skämde ju inte ut oss, förutom att Kia osade av skamliga förslag till alla hanhundar.


Catrine hade kvällen till ära gjort lite olika stationer, och vi fick en egen "Kia-station". Mycket nyttigt var det, med bara en massa roliga övningar. Och jag tror att det hjälpte både mig och henne - att vara lite roliga. Kia var alldeles knäckt när vi kom hem, och idag har jag varit en bättre matte än på länge.

Vi fick dessutom ta med oss lappen hem, så nu blir det hårdträning för både matte och Dorfen.




Dino var ju som sagt hos farmor sin. Och idag ringde gammelfarmor Elsa och tackade(!) för att dom hade fått ta hand om honom. Alla parter nöjda skulle man kunna säga.
Som ni märker blir det mest bara svammel. Idag har varit en vanlig, skönt tråkig dag - med en massa fredagsmys på slutet. Ungefär samma som jag skriver om MINST en gång i veckan. Så. Bläddra bara tillbaka en bit, så refererar jag till gamla inlägg.
Over and out.

Inga kommentarer: