torsdag, september 09, 2010

Jag hade tänkt visa er en video, men om 52 minuter planerar jag att ligga och sova.

Jag har även samma planer, säg 4 minuter fram också. Så om inte internet får lite eld i baken precis just nu(!) så får det nog vara.
Imorgon hoppas jag få lite böcker i posten, så jag äntligen kan bli intellektuelluelluell. Eller...det var inga smartböcker direkt. Men jag ramlade in på en second hand affär (pinsamt...men jag minns inte vad den heter. Finns ju inte så många i Skellhell.) och hittade en bok för 10 riksdaler. Från början trodde jag inte jag tyckte om den, men det var som lite hatkärlek tror jag. Och tyvärr var slutet en anings abrupt, eftersom det kommer en uppföljare - så nu blir jag tvungen läsa uppföljaren.

Det var 4 minuter. Snark.

Over and out.

Inga kommentarer: