lördag, september 25, 2010

Dagens to-do-list.

1. Klä på oss. Tusan. Känns tungt.
2. Klippa Dinos klor. Det var som att kelas med ett rivjärn imorse.
3. Åka in till stan, stjäla Davids bil! Yeah!
4. HANDLA LÖRDAGSGODIS!
5. Hitta en ny bok att läsa under Dino-nattningarna. OBS: inget i stil med Jurtjyrkogården, du vill att det ska vara en mysig stund.
6. Skita i att laga middag, och äta en subba istället.
7. HA MYSKVÄLL!

Lördagsmyskvällarna är the shit. Fredagar tycker jag är så överskattade - det är aldrig något bra på tv. Och har man dessutom jobbat hela veckan är man trött (inte för att jag har det...) Men lördagar...mmm...

Måste ta itu med punkt nummer 1 nu. Eller? Någon som märker om jag har min rosarandiga pymme på stan?

Over and out.

2 kommentarer:

Malin sa...

Låter som en alldeles underbar lördag...:)Glöm bara inte att släppa loss till dansfeber ikväll..Ses imorgon å kram.

Sara sa...

Det räknas nog som en alldeles underbar dag! Få se om jag hinner se tv ikväll - måste ju öva på den där båtlåtan till imorgon. Då jädrar ska den sitta som smäck! Ha en trevlig lördagkväll och kram tillbaka!