onsdag, september 15, 2010

Egentligen skulle jag visa er min nya fina klädkammare. Men ingen bild jag tog gjorde den rättvisa...men va tusan. Dom får komma med ändå...

Man ser inte hur fantastiskt varmt och härligt ljuset är därnere. Och vilken underbar plats det är. En av mina många favoritstunder är när jag får gå ner dit, när dom andra somnat och tvätta och hänga upp den rena tvätten. Och lyssna lite på musik. Måste ju även visa hallen. Den är ju omtapetserad och ommöblerad i äkta Ernst-stil. Nu kan man sitta på bänken och knåda tårna mot golvet. Mot det hårda klickgolvet.



Dino sov förresten som en stock inatt i sitt rum. Han vaknade inte ens när Kia råkade bli instängd därinne på morgonkvisten och mycket lyhört lät mig veta det.
Jag sitter uppe och har en av dessa smultronstunder som är så viktiga. Hade egentligen tänkt slå igång en film - men klockan börjar vara rätt mycket nu. Har suttit på Spotify och lyssnat på lite musik från min ungdom. Hade flera år när jag varje natt lyssnade på Lifehouse när jag skulle somna. Är så van att somna till den skivan att jag känner ögonlocken bli tunga bara jag tänker på den.
Over and out.

3 kommentarer:

Elin sa...

Herregud vad avudsjuk jag är!! Men vars har ni denna gigantiska garderob??? Är det i källarn eller??? Jag vill med ha en!!!! Kram på er!

Sara sa...

Jepp! David har varit såååå duktig och byggt upp den i källaren - och det är underbart skönt att ha alla kläder hängandes. Behöver man inte leta i en evighet varje gång :) Kram tillbaka!

Maria K sa...

Ohh jag vill också ha!!
Gu'si fint det är!