tisdag, september 07, 2010

Efterlysning.

Ikväll tog jag och Kisendorf en prommis, och hamnade till slut på fotbollsplanen. Och vet ni? Ibland kan jag bli så vansinnigt sugen på att spela fotboll igen. Bara kanske en gång i veckan. Inte så dödsallvarligt. Och kanske till och med så att man kunde ha en barnvagn vid sidan om, med en sovande unge. Och gå ifrån om det skulle bli ledsamt. Korpen skulle kanske passa - men dom har inte ett damlag här.

So here goes nothing:

Jag är en 24-årig tjej, som mot alla odds funnit en viss kondition i sommar (en liten, liten en...). Nu skulle jag vilja träffa fler som mig - för att kanske kunna sparka på en boll tillsammans (eller någon elak människa, gängmisshandel är väl också en slags motion antar jag...). Antingen kan vi hitta många på det här sättet, och starta upp något nytt. Tillsammans. Eller så kanske ni redan finns därute, men jag visste bara inte om det (eller så ville ni inte att jag skulle det, suckers!). Och ja, jag gillar att promenera på stranden och dricka varm choklad framför öppna brasor. Om du känner att just detta är något för DIG! Märk ditt svar med: mina shorts är små, men mitt hjärta stort.

Over and out.

Inga kommentarer: