torsdag, september 16, 2010

Jag är så glad att min söta syster har börjat blogga - nu har jag något att läsa till frukosten igen!

Här hittar ni Idas fina blogg.

Jag såg kungarna av Tylösand igår. Och kände mig gammal:

När killen visade sin lille soldat i Tv. Jag både rodnade och hurvades.

Att det fanns en tjej som kallade sig för Miss Cami. Borde kanske hellre varit Big Miss Tejk.

När snoppkillen frågade den där tjejen om hon var TVUNGEN gifta sig med någon av dem. Vem? Och hon svarade han. För att hon gillade hans personlighet. Hallå? Det är nog samma sak som att hon inte tyckte du var snygg.

...Och ändå såg jag bara programmet i 5 minuter. Nu förstår jag hur gammlen känner sig.

Fika idag. För ovanlighetens skull.

Over and out.

2 kommentarer:

Elin sa...

jag vet vad du menar!! Jag å Johan zappade in på det där å satt som kristrade i 55 minuter med hakorna i golvet!! Är det mest pinsamma jag sett!!! Men kunde ju inte sluta glo! Jag är med gammal... var femte minut sa jag till Johan "Vad ska deras mamma säga... eller ännu värre... deras farmor!!!" :)

Sara sa...

Tack! Precis så kände jag! Och tänk att dom säkert är i vår ålder, eller kanske äldre? Vi är väl inte så gamla? :)