tisdag, september 28, 2010

Vet ni. Jag.borde.verkligen.inte.sitta.här.just.nu.

Men jag gör ju uppenbarligen det ändå. Även fast jag ska träffa Jenny på stigs om 1 timme och 34 minuter. Jag har inte kommit mig ur sovarkläderna än, och sitter här i Davids pumatröja (jädrar vad busted jag är nu. Ja älskling, jag lånade din tröja när du for till jobbet...) och Dino är inte bättre. Han ligger nedanför i sin dinopyjamas. Och kanske skriver jag detta här - för att själv stressa på mig lite.

Ja. Inte ett särskilt givande inlägg. Sedan senaste fikadejten på Stigs med Lina (hängde jackan din kvar förresten, på ytterdörren?) så började vi prata om yrken. Jag har nu sedan dess gjort en lista på drömyrken. Jag har den på mobilen, och till och med mitt i natten när jag kommit på något har jag slängt mig på den för att skriva ner. Jag tänkte visa er den sen idag. Den är...genomtänkt...typ.

Nu nu ska jag sätta fart. Bara en timma och 28 minuter kvar nu. Ha en bra dag alla.

2 kommentarer:

Lina sa...

Stort tack för leveransen av jackan!! Minnet är bra men vääääldigt kort! :) Blir spännande att kolla in dina drömyrken, om man nu nånsin hittar ett sånt! Stor kram på er

Sara sa...

Du, det var så lite så! Ofta känns mitt minne varken bra eller långt :) Vet du, jag är lite misstänkt på att man kanske aldrig hittar det där som är 100 rätt. Kanske att man övertänker? Vet inte? Men nog ska det lösa sig, vi är ju unga för tusan! KRAM på dig med :)