söndag, september 26, 2010

Jag vet att ni funderar över HUR det gick på babysimmet. Jamen. Det sket sig.

Jag kunde inte sången. Och Dino var inte särskilt importerad, impregnerad och inte heller imponerad. Men vi hade kul ändå - och det var varmt och skönt.

Efteråt hade jag tänkt ta med mig Dino till hans farmor och farfar. Dom är ju alltid så gulliga och bjuder dit oss på middag och så. Nu kände jag att det var faktiskt dags att fara, bara för att det är trevligt. Och inte bara för att det bjuds mat.

Ja. Fast sedan hann hon ringa och bjuda in oss till...ja...ni kan gissa det. Middag. Hon är snäll min svärmor.

Dino skötte sig, men jag funderar. Ikväll när han skulle gå och sova, var han extremt mammig. Han var nöjd när jag var där. Men så fort jag klev utanför dörren vart han superledsen. Jag testade några gånger att hoppa fram och tillbaka, och hade jag bara haft en kaviartub eller ett kinderägg i handen hade det kunnat vara en reklamfilm. Fast sen satte jag mig där och läste - länge, länge. Och då ordnade det sig.

Over and out.

Inga kommentarer: