söndag, september 04, 2011

Åh så skönt att avsluta en helg såhär!

Lite Tabata och sedan Bodycombat, men för några sekunder sedan fick jag just en träningssvacka. Jag fick prata med Dino i telefon, min bebis som jag inte träffat sedan klockan halv nio igår morse... Åh vad jag saknar honom! Jag ville kasta all träning åt sidan och bara fara hem till honom. Men, jag sansade mig och insåg att det skulle vara sängdags för honom by the time i get home. Lika bra att passa på att träna...antar jag...

Men positiva nyheter! Det går bra att jobba, jag har alltid varit lite "klassens clown" på jobbet - men jag var lite orolig att jag skulle ha glömt hur man skämtar. Men newsflash, det visar sig att det är som att cykla. Och nu är det som att någon öppnat en Pandoras Box, oändligt full med dåliga skämt! Härligt!

Inga kommentarer: