fredag, september 02, 2011

Barnhandel verkar vara en lukrativ bransch i Skell...

Jag har fått en massa erbjudanden. För 23.90 kan folk till och med tänka sig ta två! En tant var så nära att slå till, sedan sa hon: "Och det är ju så härligt den där tiden när dom bara sitter där!"
"Joooo" svarade jag glatt, samtidigt som jag funderade om allmänna reklamationsnämnden även omfattar barnhandel. Jag kom fram till att risken var stor...
"Eller inte direkt..." sa jag skamset "det är ett spännband här"
Ja, ingen affär där liksom.

Så jag fick med mig min Dino hem, ja det är märkligt hur många som backar ur en muntlig deal när man bara ber dom "skriva under på den streckade linjen". Har dom aldrig hört talas om garantier?

Mer Dino för mig då, det är ju eran förlust!

1 kommentar:

Anolyon sa...

Jag skulle lätt betala 23,90 för den där gosaken.. Skulle nog Ella också för då skulle hon ha någon att leka med.. :P