torsdag, september 01, 2011

Jag och Dino tar en liten tupplur!

Jag har sovit så dåligt några nätter nu, hostat och vaknat riktigt tidigt av en snorboll som ropar: MAMMA! Så, nu tar jag och snorbollen och lägger oss.

Inatt när jag skulle somna så kunde jag inte sluta fundera, på saker som ska fixas och göras - och att jag var aningens hungrig. Men framför allt...och nu måste jag erkänna - var jag pumpad med koffein innan träningen. Ja, och på dagen också för den delen. Jag körde liksom all in, på koffeinvis. Jag levde efter "more is always...more...and better"...

...men sen gick ju träningen riktigt himla bra också!

Appropå träningen fundilurade Carin över tips på olika träningsformer, och vilka som var bra. Jag tänkte jag kunde tillägna ett litet inlägg till mina favoriter, och förklara vad det är - och varför jag tränar just det. Och avsluta det med en lite gåva till den som vill ha... Vad tror ni om det?

Inga kommentarer: