fredag, september 09, 2011

Om jag bara jobbade mer natt, så skulle det blir mer inlägg till er!

Dom kanske inte blir så rättstavade, eller sammanhängande. Och vissa arbetssamma nätter skulle dom nog inte bli alls!

Men, det jag skulle säga var att klockan är 02.00 - och detta går som en dans! Jag känner mig inte särskilt trött alls - och då har jag dessutom smugit med mig en Celcius som jag ska dricka snart... Imorgon ska jag sova - och Dino ska på dagis. Kommer bli så skönt, fast jag tror att jag kommer att dra mig för att lämna honom. Jag känner mig själv, och vet att efter en vaknatt så brukar jag bli alldeles gråtmild och flännig.

Kanske behåller jag honom, hela dagen. Men det känns inte så troligt...

Ja, ni ser. Rörigt och osammanhängande. Förvänta er mer sådant...

Inga kommentarer: