onsdag, september 14, 2011

En liten kärleksfull dementi.

Min kära kollega och kamrat som backade ur tatueringen, hade faktiskt riktigt goda medicinska skäl - och var trots det sugen på att göra den. Hon har dessutom redan en tatuering, och var inte ens en förstagångsfegis som jag! Men, till mitt försvar är det svårt att veta vad som är too much information och vad som är okej att läcka.

Om mig själv kan jag nog skriva det mesta, sedan kan jag även skriva om en hel massa figurer mer eller mindre hämtade från verkligheten: till exempel Konsum-mannen och Combatmannen. Men om vänner och familj är det svårare. Om det inte gäller Dino förstås, där kan man skriva precis vad som helst! Faktum är att ju mer desto bättre, så kan jag använda det skrivna ordet för att mota bort framtida flickvänner!

Men. det var inte alls en regelrätt urbackning, det vart bara inte den kvällen! Så, nu har jag gjort rätt för mig!

Inga kommentarer: