söndag, november 07, 2010

Första gången han kryper. Ser ni den skräckblandade förtjusningen i hans ögon? Hjälp!

Pinsamt att det inte blev ett endaste inlägg igår. Nu med mobilen, har jag liksom inget att skylla på. Det tar 60 sekunder att ta ett kort. Skriva en rad. Och sedan publicera. Klart. Men, det fanns nog inte 60 sekunder mellan allt mys! Först hade vi förskotts-fars-dags-mys på morgonen. Dino hade en present som han ville ge far sin. Och sedan hade jag tränings-mys-och-världens-längsta-duscha-mys. Sedan var det till-stan-mys. Vi hyrde film, och givetvis Subway! Och previs som jag skrev på listan, så var det nog för allas bästa att vi var ifrån varandra ett tag. Jag och Subway. Tyckte jag innan i alla fall. När jag igår med tårarna rinnandes nerför kinderna, samtidigt som jag omfamnade min macka och aldrig ville släppa. Och upprepade: "Mamma ska aldrig lämna dig igen. Mamma ska aldrig lämna dig igen...". Då tyckte jag inte direkt att det var för det bästa. Men tametusan så gott det var!

Ja. Man kanske kan sammanfatta allt detta som lördagsmys? Eller?

1 kommentar:

Fraggelmorsan sa...

Jag har ofta tyckt att Subwaysmackor är "sådär". Så jag antar att det inte är jag som kombinerar ihop dom på rätt sätt. Vad är din Favvismacka?? Tipsa mig! ( som ska sluta med kolhydrater, just ja...)