onsdag, november 24, 2010

Okej. Efter detta avslöjande kommer jag att behöva ny identitet. Detta är stort.

Jag har kommit på en sak. Något som förmodligen har dolts i sekel - och nu ska jag bli den som måste riskera livet och avslöja det. Jag kom på detta när jag bytte blöja på Dino. Som jag sagt, ett par gånger tidigare, så har han en thing för att dra i paketet när han inte har blöja på sig. Först knycklar han, sedan knäpper han åt handen allt vad han har - sedan drar han. Inte försiktigt, utan jag är förvånad att allt sitter kvar. Fortfarande. Jag brukar skynda dit, bända bort hans lilla hand, säga ajaj. Och han bara tittar på mig, och skrattar, sedan tar han fart för att dra lite till. Jag är ju lärd att sådant där ska göra ont, men jag är ju kvinna - så... Gör man en grab-twist-and-pull på en vuxen man vrider dom sig ju i plågor, på marken.

Så...det är fejk va? Det är en välbevarad hemlighet bland männen. Och det är en perfekt plan, jag menar - vi vet ju inte! Säger dom att det tar ont, så måste man ju tro dom. Förmodligen, och nu spekulerar jag mest, så finns det en tid när varje far tar ett snack med sin son. Berättar att det är ett viktigt förhandlingsargument eller whatever, ja och att alla kvinnor tror att det innebär fruktansvärd plåga.

Ja, fast jag har ju sett alla ballbreakers på Americas funniest homevideos. Dom ser ju ganska äkta ut...

Inga kommentarer: