söndag, november 28, 2010

Jag brukar sällan be om saker via bloggen.

Men desperata tider, kräver desperata åtgärder. Nu i december ska vi ju åka med Davids familj till Storstan. Vi ska få låna deras volvo - för att köra ner. Och vi skulle kunna ta med våran vagn. Om vi ville att den skulle hänga halvvägs ut hela vägen ner till huvudstaden. Och det vill inte jag i alla fall. Och utan vagn kommer min vänstra arm att vara 3-4 dm längre när vi kommer hem igen. Jag kommer kunna plocka upp saker från marken utan att böja mig!

Så. Kanske finns det någon därute med en behändig sulky - och tänker att den kan vi tänka oss låna ut till dom över en helg. Eller så finns det någon annan som tänker; "Åh, men vi har ju den där sulkyn i garaget. Vi använder den nästan aldrig, och det är ju trevligt med lite extra cash lagom till jul! Låt oss sälja den!"

Det spelar ingen roll hur den ser ut, fast den får gärna vara inte så värst ful. Och säker. Och ha hjul. Och...hör av er...i så fall.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Om du inte får tag i en vagn, så har vi en som vi brukar ta med till IKEA som du kan låna. Den tar inte mycket plats. Ljusblå med Nalle Puh och hemsydd dyna.

Emelie sa...

Vi har två st! kom hit o titta om de duger=)/emelie