fredag, november 12, 2010

Ja...vi tittade på Sex and the city, men 22 minuter in somnade Dino. Och efter 1.25 så började filmen hacka.

Så nu är det datorn istället. Jag vet inte varför jag absolut ska blogga, för jag har inget vettigt att säga. Inte egentligen. Vi har handlat idag, tidigt på morgonen - vilket vi ska göra om. Tidigt på morgonen handlar en massa tanter och farbröder - och när Dino smilar upp sig mot dom, blir dom alldeles till sig. Och sedan berättar dom hur gullig han är, vilket jag givetvis gillar att höra - eftersom han är det käraste jag har (tillsammans med David och Kisen förstås). Så vi ska handla tidigt i fortsättningen. Sedan har vi städat, gått en prommis i det vackra vädret (har ni sett att allt är vitt? Allt?) lagat en skum soppa till middag. Tränat, duschat och inte sett hela Sex and the city-filmen. Inte en världsomvälvande fredag, men trevlig ändå.

Dino fick förresten sitta i vagnen idag, han är en stor kille nu - och då kan man göra sånt. Men vet ni vad? Han har inga tänder än? Hur mysigt är inte det. Det är en liten påminnelse att han fortfarande är mammas vilda bäbi.

Inga kommentarer: