fredag, november 26, 2010

Jag känner mig lite duktig idag. Och ni vet vad jag brukar säga; sikta mot trädtopparna...så kommer du ut genom ytterdörren.

Ja, eller...jag ska nog börja säga det i alla fall. Nu har jag gjort lite småfix med bloggen. Ni vet när ni läste något ni gillade. Ni kanske skrattade högt. Sedan ropade ni högt hemma: ROLIGT! Då kunde ni trycka på knappen roligt här nere. Ja, och den har jag inte gjort något med. Men, intressant knappen (och den skulle nog ändå inte ha gått varm över detta inlägg) är utbytt mot en "mysigt" knapp istället. Det är ju bara mys hit och dit, vi hade myskväll, mysdag, mystur. Vi hängde upp och ner från en dörrkarm och det var mysigt. Ja, ni förstår - mycket mys.
Och ni som tryckte på "intressant" knappen, jag är ledsen att säga det, men ni lurade er själva. Mycket är mina inlägg, men intressant är det väldigt sällan dom är!
Sedan har jag även lyckats ändra tiden, så slipper ni tro att jag sitter och väntar på 08.13 varje dag - och bara hamrar iväg inlägg då.

Och så dagens agenda. Vi ska fortsätta på vårat besatta julpyntande, det blir...juligt. Vi ska ta oss till stan (i världens oväder), ta nytt kort till körkortet. Och träna på Friskvårds, Dino ska följa med mamma - får se hur det blir! Vad gör ni idag?
I julens anda så bjuder jag på ännu ett misslyckat julkort.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahah ja de är INTE lätt att få fina julkort, jag testade en dag och de första han gjorde va att spy ner kläderna, sen så satt han ju inte direkt stilla så innan jag fått in skärpan så va han framme vid kameran och så höll vi på om och om igen!;) hahahaha

//frida ( www.shooooo.blogg.se )

Ida sa...

Missade jag dig på stan?! Crapelicrap...........

Och du, vad önskar du dig i julklapp? Maila en önskelista NU!!!!