tisdag, november 02, 2010

Jag blir så bekväm med mobilen. Det går så snabbt, och jag behöver inte fundera många sekunder på vad jag ska skriva.


Nu har vi också drabbats. Vi är inte odödliga. Vi är försnylda. Jag är bara lite snorig, men lilleman har allt utom feber. Och tur är väl det. Han ger mig flashbacks från IVA-tiden, när han låter som en liten cpap-gubbe. Fast han är som nöjd ändå, konstigt nog. Nyttigt är det dock, att ha tråkigt. Nu längtar jag tills vi blir friska, vi vill bada, leka på leos, handla julklappar...och ja, you name it.
Men tills dess har vi haft en underbar helg. Och, det var på Tatung vi åt. Dino skötte sig utomordentligt! Och ja, han höll lite låda. Han är en entertainer kan man väl säga. Men det var god mat - och trevligt sällskap. Helgen bestod även av att springa lite på stan. Jag införskaffade ett par nya träningsskor, så snor eller inte snor. På onsdag blir det träning. Ha regnställ på er, och halka inte. Vi såg film, och hade - inte en, men - TVÅ myskvällar. Åt godis. Mer godis. Förbannade alla spöken som inte kom. Och inte såg min fina pumpa. Och inte åt av mitt godis. Och funderade om jag skulle behöva söka upp dom, och kasta godis efter dom. Men jag hejdade mig. Ja. Det var våran helg? Kom det spöken till er, eller fick ni avföring i brevlådan?
Over and out.

Inga kommentarer: