onsdag, maj 15, 2013

Bootcamp

Alltså, vilken dag. Eller vilka dagar! Jag har liksom inte haft tid att skriva, dels är det sjukt fullt upp. Dels är det så roligt, att jag inte vill missa en sekund här. Men lite sömn kan jag missa, så jag skriver lite innan jag knoppar in.

Idag har vi planerat och fixat till vår Hälsodag som går av stapeln imorgon, åh - jag önskar ni alla kunde komma. Vi har en station som handlar om kost och inspirerande historier till hur man kan förändra sin livsstil. Så imorgon blir det att bjuda på smoothies och en av dem ska vara grön. Men det finns även andra grupper, en handlar om mindfulness, en om stress och avslappning och en om hur man enkelt kan träna hemma.

Lite frestade blir ni väl :)

Idag hade vi en vansinnigt kul eftermiddag, med Bootcamp. Vi knäböjde med varandra på ryggen, gjorde situps under tiden vi hängde runt varandras midjor och sprang upp och ned för trappor. Så VANSINNIGT KUL! Jag tycker ju alltid att det är kul att träna, men jisses vad jag skrattade och flåsade :D

Det där vill jag göra mer av. Mycket mer :)

Nu är det dags att sova, håll tummarna att allt klaffar imorgon!



Inga kommentarer: