torsdag, maj 09, 2013

Stupid stupid stupid

"Kom på torsdag, det blir kul! Vi kan grilla och vara ute i solen"

Så lät det före helgen. Och så vaknar vi idag, och...det är ju inte direkt sol. Men, shit in that, vad som är ännu värre. Vi har skjutit på handlingen till idag, imorgon kommer allt officiellt vara slut. Hur kunde vi planera så dåligt?

Så nu känner jag mig lite stressad, mest för att det känns som att alla ska handla min citron-hälsoyoghurt och jag har längtat efter den! Så nu är det bara att snöra på sig skorna, och starta bilen. Som Dino brukar säga: Häääär kommmer VI!

En bra dag ändå, solen gjorde sitt arbete igår och jag är lite mer färg än igår morse. Dessutom fick vi äta vildhallon till morgonmuslin, Dino är go och glad och vi har tagit sovmorgon. En bra dag!



Inga kommentarer: