fredag, maj 03, 2013

Det är mycket och det är kul

Alltså jag har inte varit en sådan som visar framfötterna i en grupp. Aldrig, därför är det som förvånande att jag gör det i vår klass och jag växer typ 38 centimeter när jag får snälla ord för det jag har gjort! Det blir kul att göra saker då!

Idag har jag alltså fixat linnen till vår Hälsodag, eller - egentligen borde det stå: Textiltryckarn räddade mitt skinn. För det gjorde dom. Jag hade hittat ett ställe på nätet som sålde, men dom hade ingen leveransinformation. Ringde dit och fick veta att dom troligtvis inte skulle hinna i tid. Ringer då till ett tryckeri i stan, som hjälper mig på samma vis som riddare hjälper en ungmö. Det fixade sig så fint.

Så var det bara att brumma hem igen, inse att träningen gått förlorad och sätta sig att svara på lite mejl. Jag gillar det här hälsocoachlivet - det är så sjukt himla kul.

Inga kommentarer: