måndag, maj 20, 2013

Hälsocoach

Okej, lite dålig uppdatering här på slutet :) Men jag hoppas nästan att ni inte varit här så jättemycket heller, och istället tagit tillfället i akt - suttit ute i solen och samlat D-vitamin.

Lite som jag alltså... ;)

Så, nu är jag alltså en hälsocoach. Än så länge bara muntligt, eftersom kursen rent formellt sträcker sig till den 31:a maj. Men jag har alla mina uppgifter inlämnade och godkända - och framförallt: Hälsodagen avklarad. Jag har ungefär tusen bilder att sortera - med cirka tio klasskamrater som vardera tagit cirka 100 kort. Ni kommer nog att få bilder en lång tid framöver.

Så vi börjar väl kanske där? På torsdagen hade vi vår Hälsodag, vår grupp handlade om kost och livsstilsförändring. Det var kul och mycket att göra, rent utav stressigt skulle man kunna säga. Tidigt, tidigt stod vi där och mixade smoothies - mycket mumsiga såna.

Eleverna var intresserade och det var ett intressant ämne!














Inga kommentarer: