torsdag, maj 09, 2013

Hipp hipp hurra!

Ikväll kom la familia till Bureå för att fira att jag blivit äldre. Det var därför jag hade tänkt grilla, men det sket sig liksom. Tur att året är 2013 och det bara är att stoppa köttet i ugnen.

I present fick jag ett par mycket efterlängtade skor! Jag har världens mest omtänksamma syster, som la dessa på minnet när vi pratade löpning hemma hos henne. Hon är omtänksam, men kanske inte så diskret - så därför har jag vetat om det ett tag ;) Inte vart jag mindre glad, utan snarare överlycklig - och jag tror jag ska kunna ge dessa Nike Free 3.0 ett riktigt bra hem.

Jag skulle vilja testa dom NU! Men regnet står fortfarande som spön i backen. Imorgon, då...jag håller tummarna!


2 kommentarer:

Nico sa...

Å vilka fina!! Jag ska luffsa vidare i skorna jag köpte förra våren, de är knappt använda (träningen uteblev pga sömnbrist kan man säga) och även om de är färskvara å de hängt med ett år så får de minsann ta mig på några utomhusturer över sommaren så köper jag nya skor till hösten :)

Påminn mig att jag tänkt fråga om du har Sportstracker? Tänkte om man kunde snoka vad du springer för rundor - behöver inspiration känner jag!

Sara sa...

Mina andra skor är ju också från förra året - och dom funkar fint att lufsa vidare i :) Skönt att variera lite bara!

Alltså, jag kör ju på Runkeeper - men jag kan direkt avslöja att jag inte har någon bra runda såhär på våren. Jag bara springer lite hit, lite dit och fram och tillbaka. Tills jag får ihop nog med kilometer :) Håller på så ända tills dess att det älskade elljusspåret tinat fram ordentligt! Då är jag lycklig :)

Sedan kan jag även rekommendera Heden och Burmoran som runda, ganska lång - men underbart fin :)

Åh, nu spritter det i benen!