lördag, maj 25, 2013

Lite bakom flötet

Det händer så himla mycket kul just nu, att det känns som om jag är två veckor efter med bloggen. Och det är jag säkert också! Jag sätter mitt hopp till att det snart kommer två trista veckor, för jisses vad mycket jag har att säga då!

Idag har vi varit Clason-klanen och handlat växter. För min del vart det en massa perenner, kryddor och två träd. De senaste somrarna har jag verkligen intresserat mig för hemmaodling, jag vill laga maten själv - och gärna plocka ingredienserna här hemma. Dock tar det ju ett tag för trädgården att komma igång, men snart så! På den mer exotiska sidan så inhandlades det även vindruvor, ska bli spännande :)

Med mig i bilen hade jag en fyra-årig-fartgalen-kartläsare, en fascinerad Dino och en åkrädd häst. Vilken cirkus <3

Inga kommentarer: