söndag, maj 26, 2013

Släpp kossorna lösa

Morsdag idag! Man kan ju tro att det skulle vara dagens höjdpunkt, men inte det inte - vi har nämligen varit på kosläpp! Så kul att se kossorna studsa runt, som om dom vore kalvar igen :)

Sedan bjöd vi hem våra kosläpps-vänner på middag, dagens tränings uteblev därför. Eller inte riktigt...med magen full av grillat kött och ananaspaj så snörade jag på mig mina nya löparskor. Invigningen fick bli en vända runt korta elljusspåret, och oj så bra dom var!!! Gick fort, kändes mycket lättare och jag fick en helt annan hållning och löpsteg! Eftersom man ska gradvis vänja sig vid skorna, så bytte jag till mina vanliga och körde ett till varv. Avslutade kalaset med backintervaller!

(Bara för att förtydliga, det nedanför är korna som springer. Inte jag.)

Inga kommentarer: