måndag, maj 06, 2013

Måndagmorgon!

Måndag, ny vecka. Jag gillar ny vecka, det är som att få öppna en ny godispåse med träningspass. Öppna och lukta, och tänka "vilket ska jag ta först?"

Ja. Vilket ska jag ta först?

Måndagar brukar vara bendagar - tisdagar brukar vara bröst och axel-dagar. Men den efterlängtade löpturen på tisdagar brukar bli helt förstörd av benmåndagen. Jag funderar på att switcha dom två - och så jag kan njuta av min härliga löptur imorgon. Så får det nog bli.

I övrigt har en stor del av helgen gått åt till att fundera på skolan och tiden efter. Min granne kom ju med ett bra förslag, som jag hookade ganska mycket på. Jag måste bara gaska upp mig lite och sedan höra efter om det finns intresse - det får bli senare idag. Kika in lite senare vettja!

Hur leker landet för er idag då? :)

Inga kommentarer: