måndag, maj 06, 2013

Finns det intresse?

Det är ganska många som undrar vad jag ska göra när skolan tar slut...nästa vecka (gaaaah!) och så även jag. Jag vet inte riktigt, förutom att jag vet att jag ska jobba 10 dagar och sedan ha semester. En bra plan om jag får säga det själv.

Det jag har lyckats komma på med mina planer, är ramarna. Jag har kommit fram till en sak: jag skulle vilja göra något lättillgängligt. Alla kanske inte har råd att gå till PT, som hälsocoach skulle jag vilja vara ett annat alternativ. Inte så mycket till plan alltså.

Men sedan skrev min rara granne till mig, och bitarna föll liksom på plats. Hon tyckte att jag skulle sätta ihop ett utomhuspass. Ganska direkt började kugghjulen snurra, och i mitt huvud ser jag ett cirkelträningspass - med lite varierande övningar. Vi har en ganska rejäl gräsplätt här, där det förr var en lekpark och lite musik att tillgå och framförallt så är det gratis och för alla!
Det kommer bli blandat kondition och styrka, och det finns även viktplattor att tillgå. Möjligheterna tar aldrig slut.
Det spelar ingen roll vilken nivå man är på och tävlar man mot någon, så tävlar man mot sig själv.

Så, vad säger ni? Är det någon som är intresserad av att spendera några sommarkvällar med att arbeta upp en rejäl svett? Vilka kvällar skulle passa bäst? För finns det intresse, så kör jag - träna ska jag ju göra hur som helst :)

Inga kommentarer: