onsdag, maj 08, 2013

Tränings-onsdagen!

Denna onsdag har innehållit mycket, men mer än något annat har den innehållit träning. Jag skyndade mig ned i källaren imorse efter frukost, reda att ta itu med dagens bröst/axel/triceps-pass. Oj så härligt att äntligen vara bland vikterna igen. Lättnad. Eftersom jag hade ungefär en halv Bilar-film på mig (45 minuter för er som inte är insatta i barnfilmsvärlden) så vart det mycket superset. Särskilt mot slutet, men jag tror jag lyckades få ut det mesta av passet och musklerna. Fick sällskap sista stunden, av världens bästa och minsta coach.

Svepte en proteinshake, bäddade ned coachen för en tupplur och begav mig ut i solen. Jag älskar solen. Tänkte sitta någon kvart, men det vart liiiite längre. Nu har jag nya fräknar och och brun/röda axlar.

Och så givetvis en onsdagscombat på det. Lyckan är total.


Inga kommentarer: