tisdag, oktober 19, 2010

6 månader blir han idag. Och jag har två stora frågor, vart tar tiden vägen? Och kommer den alltid att rusa på så fort från och med nu?




Du är mammas lilla hjärta, och du förgyller mitt och hela våran familjs liv. Sedan den dagen du kom till oss, har inte en enda dag varit innehållslös. Att se dig upptäcka livet, dina händer, dina fötter och mammas näsa - allt det har gett mig en ny respekt för livet. Du är det bästa som har hänt oss, och vi älskar dig så ofantligt mycket. Tack för dom första 6, underbara månaderna.
Men nu måste tiden faktiskt sakta ner. Den kan inte alltid gå såhär fort, och på ett sätt känns det som igår jag låg på BB - nyförlöst. På ett annat sätt känns det som om Dino varit med oss för alltid.
Over and out.

1 kommentar:

Magda sa...

Grattis till Dino!!!!
Men jag ogillar också att tiden springer iväg. Våran lilla Theodor är redan 7 veckor och jag börjar få panik över att han växer så det knakar. Man får verkligen ta vara på tiden!!

Kram Magda