fredag, oktober 08, 2010

Ni kommer nog att få se många bilder på Dinos nya mössa. Jag älskar den. Jag älskar Dino. Jag älskar Dino i mössan.

Jag vill pussa på honom och kela upp han. När han har hela munderingen på sig, med björntassar och allt - vet man inte om det är Dino som klätt ut sig till en björn. Eller en björn som klätt ut sig till Dino.

Idag har vi firat Pappa - som fyllde inte så många år. Vi har skrattat en hel massa, och förmodligen lagt till ett par år på allas våra liv. Dino fick även han en uppskattad present, i halvårspresent - jag ska visa er den imorgon. Själv fyller jag ju 24 och ett halvt denna månad, tror jag måste säga det om någon frågar hur gammal jag är. 24 och ett halvt! Vi har tränat, städat och ja. Det räcker väl. Dino slocknade nästan direkt han kom hem, och med både gröt och flaskan på kort tid när han kom hem - så var det en mätt liten pojke som la sig.


Så intressant att höra att så många fler har samma åsikt om BVC. Och tack Agneta för ditt underbara lilla försvarstal - jag går gärna i en enad front. Och vill du gnaga henne lite på smalbenet från mig...är det helt ok.
Over and out.

1 kommentar:

Sarah sa...

Åh vilken fantastisk bild när han är så glad! Förstoring ;)