onsdag, oktober 06, 2010

Jag har alldeles för mycket att tänka på, för att hinna skriva här.


Som idag tänkte jag på hur mycket pengar jag skulle ha, för att dricka ur toaletten. Jag funderade över oddsen att man blir sjuk - och insåg trots äckelfaktorn att dom inte är särskilt stora. Sedan funderade jag. 500 kr? 1000? 10 000? Sedan kom jag på att vårat toalettvatten förmodligen är miljoner gånger renare än vattnet man dricker i fattiga länder. Och då fick jag dåligt samvete. Tänk så bra man har det här ändå? Tänk vilken tur att Dino föddes just här. Ja. Ni märker ju att det knappt finns tid över att tänka på annat. (Börja nu bara inte dricka ur toan, för att stilla ert dåliga samvete. Det ger inget.)
Ikväll har jag varit på Body Combat, underbart härligt - som vanligt! Och just nu känner jag mig härligt mör i kroppen. Faktum är, att jag tror att jag ska lyxa till det med en film. Ja. Så blir det! Hoppas alla andra har en trevlig kväll med...
...Over and out.

Inga kommentarer: