måndag, oktober 04, 2010

Jag iddes inte uppdatera igår, någonstans mellan babysimmet och sängen vart jag så trött att det enda jag var kapabel till var att dreggla.


Vi kundkursade. Ute i skogen, vilket var väldigt skoj. Kia fixade sitt spår utan problem, vilket var roligt. Sedan skyndade vi oss iväg till Eddahallen, mötte Dino där - och lämnade av Kia. Dino dök för första gången - och det gick bara bra. Mest motstridigt för mor hans, som tyckte det kändes lite konstigt att hålla sin son under vatten. Sedan tvärhandlade vi. For hem, och rullade 1,5 kg köttbullar.

Så när kvällen kom - tyckte jag att det var konstigt att jag var så trött. Men. När jag ser det skrivet såhär, var det nog inte så konstigt?

(Dino i sittvagnen, med sin nya fina mössa. Det bästa jag köpt sedan...ja..det bästa jag köpt helt enkelt.)

Idag blir det mammacore. Spännande, spännande.

Over and out.

1 kommentar:

Unknown sa...

Han var verkligen hur söt som helst i sin mössa.