måndag, oktober 18, 2010

Ikväll fick jag nog stryk av min låtsas-motståndare. Jag är lycklig, men känner mig som 80 år. Vart är rullatorn?

Idag har vi haft ett mammafika på en måndag. EN MÅNDAG. Det är som att äta tacos mitt i veckan. Men, det fanns en god anledning eftersom Monika snart fyller 30. Det bjöds på smörgåstårta, tjatter, lite djupare diskussioner, lite inte så djupa diskussioner. Sedan lite mer tjatter, och till och med en fantasikittlande roman figurerade i sammanhanget Det är min mammagrupp det! Det är ett sådant härligt gäng, att jag känner mig lyckligt lottad att få hänga med dom.




Vilken snygging. Body kommer från Tradera. Byxorna kommer från Åhlens. Ena sockan kommer från Lindex. Och den andra från Tradera. Det syntes väldans tydligt i blixten att han hade två olika, men - något är det väl bra för. Till exempel om han skulle få för sig att köra bil, enklare att komma ihåg höger och vänster.

Nä. Nu tänker jag minsann sova. Kl är 23.53. Och om 7 minuter tänker jag ligga och dreggla i sängen.

Over and out.

Inga kommentarer: