lördag, oktober 16, 2010

Jag var så nöjd med Dinos fredags-mys-kvälls-outfit. Sedan fick han kyckling, ris och grönsaker till middag.

Nu ser jag ju på bilden, och tänker att det inte ser så farligt ut. Men. Nedanför haklappen och under den, var det lika mycket som på den. Dessutom under högra armen, hade han en extra måltid inkletat i tygfibrerna. Till och med i håret hade han kletat in mat, vilket är en bedrift eftersom det inte är överdrivet mycket hår. Min lilla SkallePer.

Och jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det, fredagsmys är trevligt. Men lördagsmys, det ser jag riktigt fram emot. Imorgon ska vi handla lite lördagsgodis, ja...och äta det. Hur kan det inte låta som en underbar dag? (Jag skojar egentligen Agneta. Godis är djävulens påfund, och inte alls gott. Usch och blä och fy!!! Lycka till med godisuppehållet, kom inte hit imorgon mellan 20-22. Jag kommer inte kunna prata för allt godis i munnen...)
Over and out.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Har du gjort puréerna själv?

Akta så jag inte kommer förbi och nallar alt godis :-)

Anonym sa...

ja hon var hur söt som hellst!!:) får jag sno ilderna och lägga ut på bloggen?:):):)

jo de ser sååå mke bättre ut idag så peppar peppar att kortisonet hjälper!;)

tack!!:)

//frida ( www.shooooo.blogg.se )