tisdag, oktober 12, 2010

Helt plötsligt har mobilen bestämt sig för att funka.

Det kommer aldrig att ske igen, att jag lyckades med konststycket att hota något föremål till att lyda mig. Nu undrar jag bara varför det inte funkar att uppdatera bloggen.

1. Jag tar ett helt innehållslöst kort, första gången på falukorven som skulle ätas till middag. Sedan på datorn. Och slutligen på Dino när han sover.

2. Jag trycker på "jag vill blogga om det här". För det vill jag.

3. Jag får upp en liten sida där jag får skriva in en rubrik och en liten text. Sedan trycker jag på spara.

4. Den säger att den ansluter, och slutligen får jag ett meddelande att inlägget har publicerats. Men det kommer aldrig, och till slut får jag ett tomt sms. Det är allt.

Så svara nu. Vad göra jag för fel?

Inga kommentarer: