onsdag, oktober 13, 2010

Åh nej! Pojken har inga armar! Ja ja, jag tycker om dig ändå.


Och när du föreläser land och rike runt, om hur du kör bil med fötterna så ska jag följa med dig och vara så stolt. Och sen ska jag börja köpa dom där julkorten man alltid får erbjudande om. Dom som folk har ritat med tårna. Men lika glad är han för det, men gladast är nog Morsan. Som hittade igen hans armar efter bara ett litet tag.


Jag tänkte testa en ny taktik idag, på 31 minuter tänkte jag bjuda Dino på en underbar lunch. Och sedan ta med honom ut på en promenad, förhoppningsvis ska han sova gott då. Och inte behöva vakna vrålhungrig. Nu gäller det bara att hålla mannen vaken i 31 minuter. Han ligger och gäspar bredvid mig.


Sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Jag vet att den har lite träning ikväll i alla fall. Jag längtar vansinnigt mycket. Jag vill iväg och boxas lite, och jag vet att jag kommer vara en bättre mamma kl 21.00 när jag kommer hem ikväll.
Over and out.

Inga kommentarer: