onsdag, maj 25, 2011

Jag skrattade rakt ut, när jag fann detta - smått neurotiska - meddelande på min facebook...dagen efter jag skrivit att livet är riktigt bra nu.

"Berätta nu vad det är som gör livet så bra!!! Är du gravid igen??? Du ska väl inte byta jobb??? Eller flytta från stan??? Kom igen nu, berätta nu!!!"


Jag trodde nog inte att det skulle väcka sådan uppståndelse (eller rent utav oroa folk!) men, jag måste ju förklara mig.


Jag drar med mig familjen, och vi ska flytta till Venezuela.


Nä, okej...nu kommer sanningen. Jag har sådan balans i mitt liv, som jag inte haft på 25 år. Aldrig någonsin vill säga. Min kropp är i bättre fysisk form, än den också varit på 25 år. Den orkar, och den vill. Jag har ett helt nytt självförtroende, och tycker verkligen om mig själv! Och jag hoppas, hoppas att det märks... Sommaren kommer, och solen. Och förra sommaren, det var något alldeles extra - men denna kommer bli ännu bättre. Mina dagar med Dino är underbara, han är underbar. Det känns som att jag strävat mot något, hela livet - och nu är jag där. Jag trivs i mitt eget skinn, för första gången.


Jag njuter av varenda sekund, och mår bra av det. Jag är lycklig helt enkelt! Vansinnigt lycklig.





Inga kommentarer: