torsdag, maj 05, 2011

Torsdag! Vilket betyder Leos och handling.

Vi har en fantastisk föräldragrupp - fortfarande när flera av barnen börjar vara året, så träffas vi fortfarande på torsdagar. Och när det mot all förmodan inte blir ett mammafika så känns det tomt, så tomt. Idag ska vi alltså på Leos, och Dino är ju typ två veckor över ett år - vilket betyder att det är dags att börja betala. 100 riksdaler per gång! Jag var så kaxig och tänkte att några veckor över, det vet ju inte dom - en gång till kan vi ju gå in. Men sedan kom jag på att min 12+ kilo bebbe är ju stor för en ettåring. Det är bara att casha ut...

Jag har världens träningsvärk idag. Jag sprang som vanligt 5 km innan passet igår, vilket var skönt - men jag har svårt att hålla igen och spara energi till passet. Jag överlevde i alla fall, men det var tveksamt för första gången på länge. Och hela dagen igår var jag sitta-och-spela-på-läpparna-trött. Egentligen skulle jag nog ha dubblat dosen celsius till igår... Pust.

Inga kommentarer: