tisdag, maj 03, 2011

Har en skön andningspaus framför hjärndöd tv...

Mitt allra största problem ikväll är att vår inspelningsbara box krånglar, och att jag därför måste se reklam. Är inte van vid det - men alla kvällar som har sådana futtiga problem är toppen. Och dessutom hinner jag ju blogga under tiden!

Idag har jag och Dino städat ur en massa gamla kläder. Och tvättat... En liten bieffekt av träningen är att det numera står flera kassar med kläder i källaren, som är för stora. Det känns trist att lämna dom till myrorna, jag skulle hellre bara skänka bort dom till någon som vill ha dom. Någon intresserad? Jag testade mina sommarjeans - ni vet dom där jeansen man köper, men inte riktigt kan ha. Dom är storlek 38, och idag satt dom som ett smäck. Yeah! Det gör mig så peppad att fortsätta, och just nu längtar jag bara till morgondagens träning.

Nä. Nu lite mer hjärndöd tv, och sedan sängen!

//Sent from my iPhone//

Inga kommentarer: