söndag, maj 22, 2011

En skitdag, helt enkelt! Men om man inte hade sådana dagar skulle man ju aldrig uppskatta dom bra dagarna.

Jag har verkligen inte tänkt tråka ut er med detaljer, jag hatar sådana inlägg. Men ni ska få ett litet smakprov; jag tror att det är vansinnigt viktigt hur man vaknar på morgonen. Det sätter liksom stämningen för hela dagen sedan, så att vakna av att min mobil skällde helt besinningslöst... Och sedan upptäcka att det var jobbet, som säkert ville att jag skulle komma och jobba, men det vet inte jag. För att istället för att svara skyndade jag mig fort som fan, kväva mobilen med min kudde - i hopp om att en liten man inte skulle vakna. Givetvis vaknade han. Givetvis kunde han inte somna om. Och om jag vaknade på fel sida, då vaknade han på JÄTTEFEL sida. Ja. Och som inte det var nog fick jag min tjejvecka (det kan mycket väl ha varit av uppvakningen) och förvandlades till en dramatisk och bölande Sara.

Ja, sedan gick ungefär resten av dagen fel. Men jag har inte tänkt punkta upp det, bara för att se till att riktigt deppa ner alla som läser detta. Särskilt som jag inte ens har riktiga bekymmer i mitt liv. Så. Jag bakade bröd istället. Mmm, mmm.

Inga kommentarer: