tisdag, maj 31, 2011

Kanske funderar ni vad som händer på Villavägen precis i detta nu? Ja, fundera då inte mer!

Jag var helt säker på att idag var en dålig dag. Det fanns sådana tendenser redan från morgonen - men, det visade sig att min intuition sög. Det vart en alldeles utmärkt dag! Som ketchupen på spaghettin, eller som grädden på kladdkakan - eller helt enkelt som pricken över i:et så ringde min chef och berättade att det var heeelt luuuugnt att jag tog två extra veckor föräldrapenning. Sweet, men jag skulle ha bett om mer...två månader, eller varför inte två år? Hur som helst, så är det nu sommarlov till den 29:e augusti. Då börjar allvaret.

Men hörreni, under tiden jag skrivit på detta inlägg har Dino kommit upp ur badet. Fått på sig pyjamas. Och sedan somnat, så nu beger jag mig till soffan. Och DET mina kära vänner, är precis vad som händer på Villavägen...

Inga kommentarer: