söndag, maj 22, 2011

Jag är så körd i huvudet just nu, att jag kommer inte på en rubrik. Inget. Nada. Nothing.

Startade denna underbara lördag med ett maratonpass på Friskvårds. Inte helt ultimat idag, dels eftersom att jag använde upp allt jag hade på träningen igår. Dels för att det var lite sådant som jag inte brukar köra, typ yoga och zumba. Jag var så celsiushög på yogan att jag omöjligt kunde sitta still och slappna av, men det är en annan historia. Jag förstår det nog bara inte, yoga alltså. Typ tända ljus och vila, det låter som en måndagkväll här.

Jag fick dessutom träffa min fina syster tvärt. Och även köpa en liten present åt Dino som tack för all hjälp i trädgården. Nu är klockan efter 01, och jag har precis duschat...för det måste man ju göra efter träning. Men ikväll var det mest en princip. Hoppas ni också haft en underbar lördag! Och vet ni vad det bästa är?

Imorgon är det söndagsmys...

Inga kommentarer: