måndag, maj 16, 2011

Vädret idag har varit grått, grått och ännu mera grått! Men dagen bjöd ändå på några ljusglimtar...

Dino sov länge och gott, och vi vaknade utvilade - vilket var tur eftersom 10.15 var det ett dubbelpass på Friskvårds inbokat. Först en omgång BodyStep och sedan lite BodyAttack. Om någon sagt åt mig för två år sedan, att jag frivilligt skulle fara på ett okänt pass som hette BodyAttack - och längta till det! Ja. Jag hade nog skrattat dom i ansiktet. Båda var roliga. Båda var jobbiga. Och på båda såg jag lite förståndshandikappad ut.

Knappt hann jag ut och eftersvettas, innan jag fick höra att min snälla svärmor ville bjuda på kinamat. Gissa om det satt fint i kistan! Dino skötte sig...sådär kan man väl säga. Han gjorde sin röst hörd, och sprang lite...och grimaserade när han fick smaka glass! Men trevligt var det, och tack för det! Sent omsider kom jag på att ta en bild, och nog springer han även då - men då var vi ju lix på väg hem! Så jag gissar att det var legitimt...

Inga kommentarer: