torsdag, maj 26, 2011

Dagens shopping!

Less är jag på att ha urtvättade, för stora träningskläder - så idag vart det en liten stadstur! Hittade ett par shorts på Cubus, vilket var tur eftersom dom jag beställde från HM verkar komma...hmmm...ALDRIG! Och sen två träningslinnen: ett supersnyggt och ett skönt. Sedan dagens fynd, en sportbh på rea från Röhnisch. Den är så underbart skön! Jag vill gifta mig i den! (Jag vill gifta mig med den!!!) jag vill se Dino gifta sig i den. Och när den dagen kommer vill jag begravas i den.

Man kan nog säga att jag är mycket nöjd. Det kan man.

1 kommentar:

Jenny Li sa...

Ahaaaa!!! Det var det jag förstod! Du kommer att gifta dig i alla fall. =)Du ska inte tro att du slipper möhippan bara för att det möjligtvis är en sport-bh du gifter dig i/med. Tänk vilket brudkort om du inte har ngt annat än en sport-bh på dig (förhoppningsvis trosor och eventuellt ett par fotriktiga träningsskor). Du skulle garanterat hamna i skyltfönstret hos den fotografen. Hihi!