fredag, mars 30, 2012

Idag trodde jag att jag hade träningsvärk i allt som finns i kroppen.

Varenda muskel. Varenda led. Sedan upptäckte jag att det verkar finnas en massa muskler jag inte visste om. Nu har jag träningsvärk på en massa fler ställen.

Pumpen var fantastisk, riktigt fantastisk - men tung, mycket tyngre än vanligt. Jag skyller det på att jag var trött. Spinningen var inte av denna världen, den var som en del av en annan värld. En bättre värld!

Efter passet gick jag ner i gymmet och körde lite biceps, det är fortfarande stört omöjligt på Bodypumpen. Underarmarna börjar hota med att göra mig illa tillbaka om jag inte genast lägger ner det där. Det fungerade - för nu har jag helt vansinnig träningsvärk. Även där.

Fast, ni glömmer väl inte, jag gillar ju verkligen träningsvärk.

Inga kommentarer: